Prekių katalogas

Pristatymo sąlygos

UAB „Serviteka“ pristato internetinėje parduotuvėje serviteka.lt Pirkėjo įsigytas prekes naudodamasi DPD kurjerių tarnybos paslaugomis visoje Lietuvos teritorijoje, Pirkėjo užsakymo informacijoje nurodytu adresu. Įprastai prekės pristatomos iki nurodytos laiptinės ar namo.  Jei prekių krepšelio suma viršija 90 eurų su PVM sumą, pristatymas nekainuoja. Prekių krepšeliui iki 90 eurų su PVM pristatymas yra mokamas, transporto paslaugos kaina - 4,40 eurų be PVM. Prekių pristatymui į Kuršių Neriją gali būti taikomas papildomas mokestis, jis suderinamas telefonu ar el. paštu.


DPD kurjerių tarnyba prekes pristato darbo dienomis, nuo 8:00 iki 18:00 valandos. Kurjeris neturi galimybės nurodyti konkrečios pristatymo valandos.

Sandėliuose esančios prekės po apmokėjimo pristatomos 1-3 darbo dienų laikotarpyje. Pateikus užsakymą sandėlyje esančioms prekėms po 12:00, prekės bus pristatomos viena diena vėliau. Pateikus užsakymą savaitgalį ar ne darbo dienomis, užsakymas pradedamas vykdyti pirmą darbo dieną po užsakymo pateikimo.


Prekėms, kurių šiuo metu nėra sandėlyje, Pirkėjas gali pateikti užsakymą, užpildydamas pateiktą formą. Galima tiekimo data derinama el. paštu.


Profesionalios technikos pristatymo terminas yra nuo 14 dienų iki 60 dienų, konkretus pristatymo terminas derinamas el. paštu info@serviteka.lt.

Jei viename užsakyme yra daugiau, nei viena prekė, jos gali būti tiekiamos iš skirtingų sandėlių, skirtingu metu.


Kurjeriui pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu.

SVARBI INFORMACIJA:

Kurjeriui pristačius prekes, prieš pasirašant važtaraščius, privalote patikrinti prekių būklę, ar prekės ir jų komplektacijos nėra pažeistos. Pastebėjus pažeidimus, būtina surašyti pastabas apie pažeidimus ir atsisakyti priimti pažeistas prekes. Pasirašius važtaraštį ir priėmus prekes laikoma, kad prekės buvo pristatytos kokybiškos ir pretenzijos dėl vėliau pastebėtų išorinių prekių ar jų komplektacijų pažeidimų nebus priimamos. SVARBU: jei kurjeris neleidžia prieš pasirašant važtaraštį išpakuoti prekės, įdėmiai apžiūrėkite, ar pro terminės plėvelės pakuotę nesimato įlenkimų, ar nėra pakuotės įdubimų - ties šiomis vietomis įdėmiau apžiūrėkite, ar nepažeista pati prekė. Jei pastebėjote nors ir nežymių pakuotės pažeidimų, reikalaukite, kad prekė būtų išpakuota papildomai apžiūrai. Važtaraštį pasirašykite tik būdami visiškai įsitikinę, kad nėra jokių išorinių prekės ir jos komplektacijos pažeidimų. Neišmeskite, nesulaužykite pakuotės, jei išpakavus priimtą prekę radote išorinių pažeidimų.